HTML

MacVáltó

A blogon a kommersz dzsunkapécéről Mac-re történő váltásom történetét mesélem el.

Licenc

Creative Commons Licenc

2008.09.02. 23:35 nuff

öbáut

Eljött az idő, feltört az elhatározás: nekem Mac kell!

Kipróbált IT harcos új vizekre evez. Magamról: mióta az eszemet tudom, imádok gépzni, Linuxszal foglalkozni '98-ban kezdtem és kb 5 éve már az a desktop OS-em is. Munkám során Windózos kliensről adminolok sok Linuxos és Solarisos, kevés *BSD gépet, így majdnem minden alternatív desktop-like oprendszerrel találkoztam már.

Mac területen nem mozgok otthonoan, MacOS-t is csak egyszer használtam pár perc erejéig ami egy kis dzsunkapécére volt felhákkolva, így számomra mindenképpen érdekes és élvezetes lesz a Linuxos gányolástenger és a Windózos szopikasorozat után ezt is megismerni. (Tőlem szokatlan szokatlan módon) optimista és bizakodó vagyok. Kíváncsi vagyok, hogy egy igazi desktop-unix hogy működik, hogy épül fel, mi van a háttérben, mennyire hasonlít az addig megszokottakhoz.

Remélem mások számára is érdekes lehet, ahogy egy tényleg kezdő Mac-es felfedezi ezt az új világot, ahogy szubjektív párhuzamot von az addig ismert rendszereivel.

Szólj hozzá!

Címkék: about


A bejegyzés trackback címe:

https://macvalto.blog.hu/api/trackback/id/tr63645785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása